Opinie o Nas
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu KOKONET

Dokument především stanoví podmínky, za kterých jsou uzavírány smlouvy v obchodě, a poskytuje důležité informace o prodávajícím, obchodě a právech spotřebitelů.



OBSAH
§ 1 Termíny
§ 2 Kontakt se Prodávajícím
§ 3 Používání internetového obchodu
§ 4 Nákupy v Obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Realizace objednávky
§ 7 Právo odstoupit od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva odstoupit od smlouvy
§ 9 Reklamace
§ 10 Zpracování osobních údajů
§ 11 Výhrady
Příloha č. 1: Vzor odstoupení od smlouvy

§ 1 TERMÍNY

Pracovní den – jeden den od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.
Oz – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Spotřebitel – fyzická osoba činící s podnikatelem právní jednání, která nejsou přímo spojená s jeho obchodní nebo profesní činností.
Účet – elektronická služba, označená individuálním jménem (login) a heslem zvoleným zákazníkem, obsahující prostředky poskytované prodávajícím, které umožňují zákazníkovi využívat zvláštní funkce nebo služby.
Kupující – každý subjekt, který nakupuje v obchodě nebo provádí kroky směřující k provedení nákupu.
Upřednostněný kupující – Spotřebitel nebo Privilegovaný podnikatel.
Upřednostněný podnikatel - Kupující, který je fyzickou osobou, uzavírající nebo plánující uzavřít s Prodávajícím smlouvu na základě podmínek Obchodních podmínek, která je přímo spojená s jeho obchodní činností, ale nemá pro něj charakter profesní.
Newsletter – elektronická služba, která umožňuje všem jejím uživatelům obdržet od prodávajícího pravidelné informace, zejména o zboží, internetovém obchodě, včetně nového zboží a akcí, a to na zákazníkem určenou e-mailovou adresu, s výslovným souhlasem zákazníka.
Podmínky – tyto podmínky.
Obchod – internetový obchod KOKONET provozovaný Prodávajícím na adrese https://ekokonet.cz.
Prodávající – KLAUDIA PATRYCJA KARPIEL-SKAWSKA, podnikatel provozující obchodní činnost pod názvem KOKONET.PL KLAUDIA KARPIEL-SKAWSKA, zapsaný v Centrálním rejstříku a informačním systému o obchodní činnosti vedeném ministrem příslušným pro hospodářství a vedení Centrálního rejstříku a informačního systému o obchodní činnosti, DIČ PL5521632248, IČO 362788424, Naprawa 220, 34-240 Jordanów (v Polsku).
Digitální obsahy - údaje vytvářené a dodávané ve digitální formě.

Ustanovení podmínek regulí týkajících se produktů se vztahují jak na movité věci (zboží), tak i na digitální obsah.

§ 2 KONTAKT SE PRODÁVAJÍCÍM

  1. Adres pro dopisy: Naprawa 220, 34-240 Jordanów
  2. Emailová adresa: info@ekokonet.cz
  3. Telefon: +48 515515461
  4. Adresa pro vrácení zboží (v případě odstoupení od smlouvy): Olza Logistic - KOKONET, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín
  5. Adresa pro odeslání reklamovaného zboží: Olza Logistic - KOKONET, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín
  6. Náklady na telefonní hovor nebo přenos dat prováděný Kupujícím vyplývají z běžné sazby telekomunikačního operátora nebo poskytovatele internetových služeb, kterého Kupující využívá. Prodejce upozorňuje, že náklady na mezinárodní hovor nebo mezinárodní přenos dat mohou být vyšší než náklady na národní hovor nebo přenos dat - v závislosti na sazbě přijaté telekomunikačním operátorem nebo poskytovatelem internetových služeb, ze kterých Kupující využívá služeb.

§ 3 POUŽÍVÁNÍ INTERNETOVÉHO OBCHODU

  1. Prodávající jako provozovatel obchodu poskytuje elektronické služby obchodu.
  2. Elektronické služby obchodu nejsou zpoplatněny, resp. prodávající neúčtuje jakékoli poplatky nad rámec základní sazby, kterou zákazník sám hradí za své internetové připojení, mobilní tarif, poplatky operátora atp.
  3. K využívání elektronických služeb obchodu je nezbytné mít: i. počítač/laptop/mobilní zařízení s přístupem na internet/telefon, ii. přístup do e-mailové schránky, iii. aktuální verzi internetového prohlížeče s podporou Javascript a možností uchování cookies.
  4. Vytvoření účtu zákazníka je možné vyplněním příslušného formuláře na webové stránce obchodu. Účet zákazníka je vytvořen na neurčito a může být kdykoliv zrušen na základě žádosti zasládané na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou v § 2 Obchodního řádu, což má za následek okamžité smazání účtu a zrušení smlouvy o vedení účtu. Zákazník není oprávněn umožnit užívání zákaznického účtu třetím osobám, stejně jako postoupit práva a povinnosti vztahující se k zákaznickému účtu.
  5. Newsletter je možné odebírat na základě vyplnění e-mailové adresy do kolonky „Newsletter“ umístěné ve spodní části obchodu anebo zaškrtnutím políčka „Přihlásit se k odběru našeho zpravodaje“ během skládání objednávky nebo při zakládání účtu zákazníka. V okamžiku přihlášení k odběru newsletteru je uzavřena smlouva na dobu neurčitou. Spotřebitel se může kdykoliv odhlásit z newsletteru bez udání důvodu a bez nákladů, a to prostřednictvím odkazu v odesílaných zprávách nebo zasláním zprávy na e-mailovou adresu obchodu uvedenou v § 2 obchodních podmínek. Využití spotřebitele odkazu k odhlášení se z newsletteru nebo zaslání zprávy s požadavkem na odhlášení z newsletteru bude mít za následek okamžité zrušení smlouvy.
  6. Oznámení o dostupnosti produktu je k dispozici pro produkty, které nelze objednat kvůli nedostupnosti. Oznámení o dostupnosti lze vytvořit kliknutím na tlačítko „OZNÁMIT O DOSTUPNOSTI“ a následně vyplněním e-mailové adresy a potvrzením. Odesláním žádosti je operace ukončena. O případné dostupnosti produktu bude zákazník informován notifikací o možnosti vytvořit objednávku. Notifikace je pouze informativní a zákazníka nezavazuje k vytvoření objednávky.
  7. Zákazník se zavazuje užívat obchod v souladu s právními předpisy se zřetelem na ochranu autorského práva a duševního vlastnictví prodávajícího a třetích osob.

§ 4 NÁKUPY V OBCHODĚ

  1. Ceny produktů viditelné v obchodě jsou celkovými cenami za produkt.
  2. Prodávající upozorňuje, že na celkovou cenu objednávky se skládají uvedené v obchodě: cena za produkt a, pokud je to v daném případě relevantní, náklady na doručení zboží.
  3. Vybraný produkt ke koupi je třeba přidat do nákupního košíku v obchodě.
  4. Poté Kupující vybere způsob doručení zboží a způsob platby za objednávku z nabízených možností v obchodě a také uvede údaje nezbytné k provedení objednávky.
  5. Objednávka je provedena v okamžiku potvrzení jejího obsahu a akceptace Kupujícím podmínek obchodu.
  6. Podání objednávky je totožné s uzavřením smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
  7. Kupující se může zaregistrovat v obchodě, tj. vytvořit si účet, nebo nakupovat bez registrace tím, že uvede své údaje při každé případné objednávce.

§ 5 PLATBY

  1. V obchodě jsou k dispozici následující platební metody:
    1. Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího
    2. Bezhotovostně prostřednictvím platebního systému PayU
    3. Dobírkou, tj. kartou nebo hotovostí při dodání zboží Kupujícímu;
  2. V případě, že si Kupující vybere platbu předem, musí za objednávku zaplatit do 14 pracovních dnů od podání objednávky.
  3. Provádějíc nákupy v obchodě, Kupující akceptuje používání elektronických faktur ze strany Prodávajícího. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.

§ 6 REALIZACE OBJEDNÁVKY

  1. Lhůta pro realizaci objednávky je uvedena v obchodě.
  2. V případě, že si Kupující vybral platbu předem za objednávku, Prodávající přistoupí k realizaci objednávky po jejím zaplacení.
  3. V případě, že Kupující v rámci jedné objednávky zakoupil produkty s různými lhůtami pro realizaci, objednávka bude realizována v lhůtě platné pro produkt s nejdelší lhůtou pro realizaci.
  4. V obchodě jsou k dispozici následující metody doručení:
    1. doručení produktu na adresu uvedenou v objednávce zákazníka
    2. dodání produktu na adresu výdejního místa anebo výdejního boxu dopravce a vyzvednutí zákazníkem;
    3. elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím při podávání objednávky – v případě digitálních obsahů.

§ 7 PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY

  1. Kupující s výhradou ustanovení § 8 Obchodních podmínek má právo odstoupit od smlouvy uzavřené se Prodávajícím prostřednictvím obchodu do 14 dnů bez uvedení jakéhokoliv důvodu.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy vyprší po uplynutí 14 dnů od dne:
    1. kdy Kupující s výhradou práva upřednostněného uplatnění vstoupil do držby zboží, nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a uvedená Kupujícím s výhradou práva upřednostněného vstoupila do držby tohoto zboží;
    2. kdy Kupující s výhradou práva upřednostněného vstoupil do držby posledního zboží, série nebo části, nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a uvedená Kupujícím s výhradou práva upřednostněného vstoupila do držby posledního zboží, série nebo části v případě smlouvy, která zavazuje k převodu vlastnictví více věcí, které jsou dodávány odděleně, po částech nebo částmi;
    3. uzavření smlouvy - v případě smlouvy o dodání digitálního obsahu.
  3. Aby mohl Kupující s výhradou práva upřednostněného využít právo odstoupit od smlouvy, musí Prodávajícího informovat o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy prostřednictvím údajů uvedených v § 2 Obchodních podmínkách prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. písemně zasláno poštou nebo e-mailem).
  4. Kupující s výhradou práva upřednostněného může využít formulář odstoupení od smlouvy uvedený na konci Obchodních podmínek, avšak není to povinné.
  5. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, když Kupující s výhradou práva upřednostněného odešle informaci o uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

    ÚČINKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  6. V případě odstoupení od uzavřené smlouvy Prodávající vrátí Kupujícímu s výhradou práva upřednostněného všechny od něj obdržené platby, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z toho, že Kupující s výhradou práva upřednostněného zvolil jiný než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Prodávajícím), bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů od dne, kdy Prodávající byl informován o rozhodnutí Kupujícího s výhradou práva upřednostněného odstoupit od smlouvy.
  7. Prodávající provede vrácení platby stejným způsobem, jakým byl Kupující s výhradou práva upřednostněného použit při původní transakci, s výjimkou případu, kdy Kupující s výhradou práva upřednostněného souhlasil s jiným řešením; v každém případě Kupující s výhradou práva upřednostněného neponese žádné poplatky spojené s tímto vrácením.
  8. Pokud Prodávající nenavrhne, že sám převezme zboží od Kupujícího s výhradou práva upřednostněného, může odložit vrácení platby do doby, než obdrží zboží zpět, nebo do doby, než Kupující s výhradou práva upřednostněného předloží důkaz odeslání zboží, podle toho, který je dříve.
  9. Prodávající žádá o vrácení zboží na adresu: Olza Logistic - KOKONET, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín bez zbytečného odkladu, a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Kupující s výhradou práva upřednostněného informoval Prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Termín je zachován, pokud Kupující s výhradou práva upřednostněného odešle zboží před uplynutím lhůty 14 dnů.
  10. Kupující s výhradou práva upřednostněného nese přímé náklady na vrácení zboží.
  11. Kupující s výhradou práva upřednostněného odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku jeho užívání jinak než bylo nezbytně nutné k určení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
  12. Pokud zboží ze své povahy nemůže být vráceno běžnou poštou, Kupující s výhradou práva upřednostněného bude muset nést přímé náklady na vrácení zboží. O odhadované výši těchto nákladů bude Kupující s výhradou práva upřednostněného informován Prodávajícím v popisu zboží v obchodě nebo při podávání objednávky.
  13. V případě nutnosti vrácení prostředků za transakci provedenou Kupujícím s výhradou práva upřednostněného platební kartou provede Prodávající vrácení na bankovní účet přiřazený této platební kartě.

§ 8 VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku podle § 7 Obchodních podmínek se nevztahuje na smlouvu:
    1. jejímž předmětem je neprefabrikovaná věc vyrobená podle specifikace Kupujícího s výhradou práva upřednostněného nebo sloužící k uspokojení jeho individualizovaných potřeb;
    2. jejímž předmětem je věc náchylná k rychlé zkáze nebo má krátkou dobu trvanlivosti;
    3. jejímž předmětem je věc dodávaná v uzavřeném obalu, který po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, byl-li obal otevřen po dodání;
    4. jejímž předmětem jsou věci, které po dodání z důvodu své povahy neodlučitelně spojeny s jinými věcmi;
    5. jejímž předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, byl-li obal otevřen po dodání;
    6. o dodání novin, časopisů nebo periodik s výjimkou smlouvy o předplatné;
    7. jejímž cenou nebo odměnou závisí na fluktuacích na finančním trhu, které Prodávající nemůže ovlivnit, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    8. o dodání digitálních obsahů, za které je Kupující s výhradou práva upřednostněného povinen zaplatit cenu, pokud byly splněny všechny následující podmínky současně:
      • Prodávající začal s poskytováním s výslovným a předchozím souhlasem Kupujícího s výhradou práva upřednostněného;
      • Kupující s výhradou práva upřednostněného byl informován před zahájením poskytování, že po plnění poskytováním Prodávajícím ztratí právo odstoupit od smlouvy a vzal to na vědomí;
      • Prodávající předal Kupujícímu s výhradou práva upřednostněnému právně platné potvrzení uzavření dálkové smlouvy obsahující informace o výše uvedeném souhlasu na trvalém médiu v rozumné době po uzavření smlouvy, nejpozději však před zahájením poskytování.

§ 9 REKLAMACE

I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Prodávající nese vůči upřednostňovanému Kupujícímu odpovědnost za shodu poskytnutého plnění smlouvou, jak je stanoveno obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem o právech spotřebitelů.
  2. Prodávající žádá o podávání reklamací (včetně těch týkajících se provozu Sklepu) na poštovní nebo elektronickou adresu uvedenou v § 2 Obchodního řádu.
  3. Pokud byla na výrobek poskytnuta záruka, informace o ní, a také o jejích podmínkách, jsou k dispozici ve Sklepu.
  4. Prodávající se postaví k reklamaci do 14 dnů ode dne jejího obdržení.

II. UPŘEDNOSTŇOVANÍ KUPUJÍCÍ

  1. Zboží
    1. V případě neshody zboží smlouvou má upřednostňovaný Kupující možnost využít práva stanovená v oddílu 5a zákona o právech spotřebitelů.
    2. Prodávající nese odpovědnost za neshodu zboží smlouvou existující v okamžiku jeho dodání a projevující se do dvou let od této chvíle, pokud není doba použitelnosti zboží, určená Prodávajícím, jeho předchůdcům v právu nebo osobám jednajícím za jejich jméno, delší.
    3. Na základě ustanovení zákona o právech spotřebitelů může upřednostňovaný Kupující v případě neshody se smlouvou požadovat:
      1. výměnu zboží,
      2. opravu zboží.
    4. Dodatkowo může upřednostňovaný Kupující podat prohlášení o:
      1. snížení ceny,
      2. odstoupení od smlouvy
      v případě, kdy:
      • Prodávající odmítl přivést zboží do souladu se smlouvou podle čl. 43d odst. 2 zákona o právech spotřebitelů;
      • Prodávající nedostavil zboží do souladu se smlouvou podle čl. 43d odst. 4-6 zákona o právech spotřebitelů;
      • neshoda zboží se smlouvou trvá i přesto, že Prodávající usiloval přivést zboží do souladu se smlouvou;
      • neshoda zboží se smlouvou je natolik zásadní, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití opatření ochrany stanovených v čl. 43d zákona o právech spotřebitelů;
      • ze stanoviska Prodávajícího nebo z okolností jednoznačně vyplývá, že zboží nebude v souladu se smlouvou v rozumné lhůtě nebo bez nadměrných nepříjemností pro upřednostňovaného Kupujícího.
    5. V případě zboží podléhajícího opravě nebo výměně musí upřednostňovaný Kupující poskytnout toto zboží Prodávajícímu. Prodávající přebírá toto zboží od upřednostňovaného Kupujícího na své náklady.
    6. Upřednostňovaný Kupující nemůže od smlouvy odstoupit, pokud neshoda zboží se smlouvou není zásadní.
    7. V případě odstoupení od smlouvy, o kterém hovoří tato část (týkající se zboží), musí upřednostňovaný Kupující neprodleně vrátit zboží Prodávajícímu na jeho náklady, na adresu: Olza Logistic - KOKONET, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín. Prodávající vrátí upřednostňovanému Kupujícímu cenu neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo důkazu o jeho odeslání.
    8. Prodávající vrátí upřednostňovanému Kupujícímu částky splatné v důsledku využití práva na snížení ceny neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení upřednostňovaného Kupujícího o snížení ceny.
  2. Digitální obsahy
    1. W případě nesprávného plnění smlouvy o dodání digitálních obsahů má upřednostňovaný Kupující možnost využít práva upravená v oddílu 5b zákona o právech spotřebitelů.
    2. Pokud Prodávající není schopen dodat digitální obsahy, upřednostňovaný Kupující může požadovat jejich dodání. Pokud Prodávající přesto nedodá digitální obsahy okamžitě nebo v dodatečně a jasně dohodnutém termínu s upřednostňovaným Kupujícím a Prodávajícím, upřednostňovaný Kupující může od smlouvy odstoupit.
    3. Upřednostňovaný Kupující může od smlouvy odstoupit bez výzvy k dodání digitálních obsahů, pokud:
      • ze sdělení Prodávajícího nebo z okolností jednoznačně vyplývá, že digitální obsah nebude dodán, nebo
      • upřednostňovaný Kupující a Prodávající se dohodli, nebo z okolností uzavření smlouvy jednoznačně vyplývá, že stanovený termín dodání digitálních obsahů měl pro upřednostňovaného Kupujícího podstatný význam a Prodávající je nedodal v tomto termínu.
    4. Prodávající nese odpovědnost za nesoulad digitálních obsahů se smlouvou, který existoval v době jejich dodání a projevil se do dvou let od této doby.
    5. Pokud jsou digitální obsahy neslučitelné se smlouvou, upřednostňovaný Kupující může požadovat jejich přivedení do souladu se smlouvou.
    6. V případě neslučitelnosti digitálních obsahů se smlouvou je upřednostňovaný Kupující povinen spolupracovat s Prodávajícím v rozumném rozsahu a s použitím nejméně obtěžujících technických prostředků k určení, zda nesoulad digitálních obsahů se smlouvou v přiměřeném čase vychází z charakteru digitálního prostředí upřednostňovaného Kupujícího.
    7. Navíc, pokud jsou digitální obsahy neslučitelné se smlouvou, upřednostňovaný Kupující může podat prohlášení o:
      1. snížení ceny,
      2. odstoupení od smlouvy,
      když:
      • přivedení digitálních obsahů do souladu se smlouvou je nemožné nebo vyžaduje nadměrné náklady v souladu s čl. 43m odst. 2 a 3 zákona o právech spotřebitelů;
      • Prodávající nedovedl digitální obsahy do souladu se smlouvou v rozumné době od okamžiku, kdy byl Prodávající informován upřednostňovaným Kupujícím o nesouladu se smlouvou, a bez nadměrných obtíží pro upřednostňovaného Kupujícího s ohledem na jejich charakter a účel, pro který jsou využívány;
      • nesoulad digitálních obsahů se smlouvou trvá i přesto, že Prodávající se snažil přivést digitální obsahy do souladu se smlouvou;
      • nesoulad digitálních obsahů se smlouvou je natolik podstatný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití prostředku ochrany stanoveného v čl. 43m zákona o právech spotřebitelů (tj. požadování přivedení digitálních obsahů do souladu se smlouvou);
      • ze sdělení Prodávajícího nebo z okolností jednoznačně vyplývá, že digitální obsahy nebudou v souladu se smlouvou v rozumné lhůtě nebo bez nadměrných obtíží pro upřednostňovaného Kupujícího.
    8. Upřednostňovaný Kupující nemůže od smlouvy odstoupit na základě předchozího ustanovení, pokud jsou digitální obsahy dodávány za úplatu a nesoulad digitálních obsahů se smlouvou není zásadní.
    9. Prodávající je povinen vrátit upřednostňovanému Kupujícímu cenu splatnou v důsledku uplatnění práva odstoupit od smlouvy, o kterém je řeč v této části (týkající se digitálních obsahů), nebo snížení ceny, okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení upřednostňovaného Kupujícího o odstoupení od smlouvy nebo o snížení ceny.
    10. Prodávající provede vrácení ceny stejným způsobem platby, který použil upřednostňovaný Kupující, ledaže se upřednostňovaný Kupující výslovně shodl na jiném způsobu vrácení, který mu nevznikne žádné náklady.
  3. Mimosoudní způsoby řešení stížností a vymáhání nároků
    1. Prodávající informuje Spotřebitele o možnosti využití mimosoudních způsobů řešení stížností a vymáhání nároků. Pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici v sídle nebo na webových stránkách subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů. Spotřebitel může využít mimo jiné:
      • Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud. Kontaktní údaje: Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz
      • internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), zapewnianej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
      • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    2. Uvedené ustanovení má informativní charakter a nezakládá závazek Prodávajícího využít mimosoudní způsoby řešení sporů.
    3. Využití mimosoudních způsobů vyřizování reklamací a vymáhání nároků je dobrovolné jak pro Prodávajícího, tak pro Spotřebitele.
    4. Spotřebitel může navíc využít bezplatné pomoci městského nebo okresního ombudsmana pro spotřebitele.

III. JINÍ KUPUJÍCÍ NEŽ PRIVILEGOVANÍ KUPUJÍCÍ

  1. V případě vady zboží má Kupující, který není upřednostňovaný, možnost reklamovat vadné zboží na základě upravené záruky v občanském zákoníku.
  2. Vůči Kupujícímu, který není upřednostňovaný, Prodávající odpovídá z titulu záruky, pokud je fyzická vada zjištěna před uplynutím dvou let od data vydání zboží Kupujícímu.
  3. V souladu s občanským zákoníkem Kupující, který není upřednostňovaný a je podnikatelem, ztrácí práva z titulu záruky, pokud zboží nezkoumal v době a způsobem obvyklým pro zboží tohoto druhu a neprodleně neinformoval Prodávajícího o vadě, a v případě, že vada byla zjištěna až později - neprodleně po jejím zjištění. K zachování tohoto termínu postačí odeslání oznámení o vadě před jeho uplynutím.
  4. Používajíc záruku může Kupující, který není upřednostňovaný, na základě občanského zákoníku:
    1. podat prohlášení o snížení ceny,
    2. při podstatné vadě - podat prohlášení o odstoupení od smlouvy,
    3. žádat o výměnu zboží bez vad,
    4. žádat o odstranění vady.
  5. Pokud se ukáže, že k vyřešení reklamace je nutné dodání vadného zboží Prodávajícímu, je Kupující, který není upřednostňovaný, povinen toto zboží doručit na adresu: Olza Logistic - KOKONET, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín.

§ 10 ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Za účelem realizace kupní smlouvy bude prodávající zpracovávat nezbytné osobní údaje kupujícího dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a to v rozsahu a způsobem uvedeným v Prohlášení o ochraně soukromí, které je neoddělitelnou součástí těchto obchodních podmínek, a které je dostupné na stránkách www.kokonet.cz v sekci Ochrana osobních údajů.

§ 11 VÝHRADY

  1. Je zakázáno dodávání obsahu zakázaného právního charakteru Kupujícím.
  2. Každá objednávka podaná v Obchodě představuje samostatnou smlouvu a vyžaduje samostatné přijetí Obchodních podmínek. Smlouva je uzavřena na dobu a za účelem realizace objednávky.
  3. Všechny smlouvy uzavřené na základě těchto Obchodních podmínek podléhají právu českému, s výjimkou odstavce 4.
  4. Volba českého práva pro smlouvy uzavřené na základě Obchodních podmínek s Kupujícím, který není Kupujícím upřednostněným, neodebírá ani neomezuje práva tohoto Kupujícího, která mu náleží na základě bezpodmínečně platných právních předpisů, které se vztahují na Kupujícího v situacích, kde není volba práva místa. To znamená zejména, že pokud národní předpisy předepisují pro daného Kupujícího širší ochranu než stanovená těmito Obchodními podmínkami nebo českým právem, použije se tato širší ochrana.
  5. Smlouvy uzavřené na základě Obchodních podmínek jsou uzavřeny v českém jazyce.
  6. V případě případného sporu s Kupujícím, který není Kupujícím upřednostněným, vyplývajícího ze smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu, je soudem příslušným soud místně příslušný pro sídlo Prodejce.



Příloha č. 1 k Obchodním podmínkám

Níže naleznete vzor odstoupení od smlouvy, který může Konsument nebo upřednostňovaný Przedsiębiorca použít, ale nemusí:



VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(tento formulář je nutné vyplnit a odeslat pouze v případě odstoupení od smlouvy)

Olza Logistic - KOKONET
Lípová 1986, 737 01 Český Těšín
e-mailová adresa: info@ekokonet.cz

- Já/My(*) ..................................................................... tímto oznamuji/oznamujeme(*) odstoupení od kupní smlouvy následujících zboží(*) / o poskytnutí následující služby(*) / o dodání digitálního obsahu ve formě(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Datum uzavření smlouvy(*)/převzetí(*)

..............................................................................................................................................................................

- Jméno a příjmení Konsumenta(-ů) / upřednostňovaného Przedsiębiorcy(-ů):

..............................................................................................................................................................................

- Adresa Konsumenta(-ů) / upřednostňovaného Przedsiębiorcy(-ů):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Číslo bankovního účtu:

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ů) / upřednostňovaného Przedsiębiorcy(-ů)
(pouze pokud je formulář odesílán v tištěné podobě)

Datum ............................................

(*) Vyplňte pouze v případě potřeby.

 

Tel: +48 515 515 461 | Email: info@ekokonet.cz

nahoru
Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper.pl